اداره حفاظت فیزیکی و انتظامات دانشگاه فردوسی

ax.png

کارکنان حفاظت فیزیکی و انتظامات دانشگاه مفتخرند که سهمی کوچک در ایجاد لحظاتی خوشایند و ایمن در پردیس دانشگاه برای شما دانشگاهیان عزیز داشته باشند.

ما تلاش می‌کنیم تا هر آن چیزی را که موجب ایجاد محیطی امن ، ایمن و آرام می‌گردد را به انجام رسانیم.

پردیس دانشگاه فردوسی با بیش از 300 هکتار وسعت و وجود دانشکده‌ها و واحدهای متعدد، سالن‌ها و زمین‌های ورزشی، مکان‌های فرهنگی و اداری و وجود بیش از بیست هزار دانشجو از نقاط مختلف ایران اسلامی و همچنین دانشجویانی از دیگر کشورها ، مکان شگفت انگیزی را به وجود آورده است.

به هر علت که در دانشگاه حضور دارید ، دانشجو ، هیأت علمی، کارمند و یا مراجعه کننده. ما به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته سرسختانه می‌کوشیم تا شما در آرامش و امنیت، به پژوهش و تحقیقات خود ادامه دهید تا پیشرفت علمی ایران عزیز را به ارمغان آورید.

فعالیت ما در حوزه حفاظت از اموال فیزیکی دانشگاه، حفاظت از دانشگاهیان و مراجعه کنندگان، نظم بخشیدن به ترافیک و ترددها و پیشگیری از بروز هرگونه هنجارشکنی در پردیس است.

اداره حفاظت فیزیکی با استفاده از ابزارهای نظارت تصویری در مکان های عمومی و گشت‌زنی‌ و کنترل، سعی دارد وظائف خود را به بهترین وجه ممکن انجام دهد. فعالیت ما به صورت مستقیم تحت نظارت عالی مدیریت حراست دانشگاه قرار دارد.

در صورت مشاهده ناهنجاری، بروز تصادف، نیاز به حضور اورژانس، آتش نشانی، پلیس راهور و هرگونه خدمات فوریتی می‌توانید با ما تماس بگیرید و یا در صورت تماس مستقیم با فوریت‌های ذکر شده، جهت تسهیل و تسریع در مراجعه به محل حادثه مراتب را فوراً با ما در میان بگذارید.

مرکز پیام دانشگاه یکی از واحدهای حفاظت فیزیکی دانشگاه است که به صورت 24 ساعته پاسخگوی مواردی که ذکر شد خواهد بود.

شماره مرکز پیام دانشگاه را در لیست شماره تلفن های گوشی خود ذخیره نمایید.

ما در کنار شما هستیم و لحظات خوشی را در دانشگاه برایتان آرزومندیم. در صورت نیاز به خدمات اداره حفاظت فیزیکی و انتظامات، با ما تماس بگیرید.

 

 تماس از داخل دانشگاه و از تلفن های VoIP: ب 1111     و     4949     و     4959

تماس از خارج از دانشگاه:                                    38804959

تماس با شماره همراه مرکز:                                 09208804959